måndag 14 juni 2010

Min prins



Gick precis upp till Albin för jag hörde i baby-watchen att han gällde lite där uppe.
Å när jag kom upp så va de helt tyst. Jag tänkte va skön står han upp nu igen o har vaknat till o inte vill somna om.
Så när jag kom upp satt han på rumpan o hängde med huvet ner i täcket.
Sötisen "gick" ju säkert i sömnen o somnade sittande. Jag tänkte ta ett kort så jag kunde visa er hur söt han va när han satt där i sängen o sov. Men vågade inte klicka så han skulle vaknat.
Men ni kan ju se er bilden framför er. De va allt för söt.
Jag la tillbaka hans huvud på kudden igen så nu sover han som en prins igen.<3

Jag är så himla uttråkad. Andreas är på fotbollsträning o kommer hem om en timme.
Jag vill hitta på någonting. Pyssla eller nåt kul. Baka vill jag inte får du smutsar jag ner de nystädade köket =)
Ingen som vill komma med roliga pyssel ideér , några roliga pyssel sidor på nätet eller nåt?! Kom jätte gärna med förslag.
Jag har ju alltid pratat om att jag vill ha en pyssel dag här hemma med tjejerna.
Frida min kompis är en sån som älskar att pyssla hon också. Vi har sagt så länge att vi ska ha en pyssel dag. MEn blir aldrig av.
Men nu ska det skön bli av snart.
Imorgon blir det en mysig bebis-stor bebis- träff.
Emilia o lilla Mathilde kommer o ska "leka" med oss. Å Åsa o Wilton kommer o busar lite de me.
Andreas tycker de ska bli så roligt å se lilla Mathilde. Jag har berättat hur liten o söt hon är, som en liten docka.
Andreas blir så söt när han se små bebisar nu efter att vi fick Albin. Älsklingen !
Man förstår inte att Albin varit så liten. Han är fortfarande liten i mina ögonen. Men när man ser Mathilde o Texas så är han ju JÄTTE stor. Ingen bebis längre, han är ett barn. Men mammas bebis =)


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.