onsdag 9 juni 2010

Träningsdax


Nu ska jag ta tag i att gå ner o träna. Tränade inte i måndags pga av att Andreas jobbade sent. Så nu ska de bli skönt att gå ner.
Om bara Andreas kan skynda sig ner o träna nu först. Han är en aning seg min man. Men han är fin iaf =)
Sen ska jag ta mig o baka en god kaka som jag ska ta med mig till Emilia o Mathilde imorgon. Då vi ska få se den lilla prinsessan. Wiiiee.
Ska ta o leta i Leilas bakbok o försöka hitta mig något riktigt smaskigt.
Hon är så söt Leila. O hon gör så goda saker. Vill också ha ett sånt programm som hon har.
Jag hade tänkt mig att jag skulle hinna baka den innan Andreas går till jobbet men hinns nog inte med.
Ikväll kommer "tant" Emelie o kramar lite på Albin. Var länge sen nu.
Ska laga oss lite mat. Undra va det blir? Taco kanske . Som alltid. Men vill nog ha något annat. Pastasallad kanske.
Nähä nu ska jag slänga ut Andreas så han kan gå ner o träna nån gång som han tjöttat hela morgonen om.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.