onsdag 16 juni 2010

Fina dag

Jag fick väcka Albin kl 9 i morse. Vi skulle ju vara hos läkaren kl 9:40 så de blev att stressa lite. Jag gick själv upp 8:15 för att hinna me allt. Hade tänkt åka ut till stugan idag men de blev aldrig så. Så jag började att plocka in allt man ska ha med sig när man har barn o när det är varmt. Strand tält, filt, solkräm, vagn, väska, extrakkäder m.m.
De var iaf skönt att få äta fruksot i lugn o ro , de var ju inte igår man gjorde de.
Men men vi hann till läkar tiden iaf. De sa inget nytt denna gång heller så nu ska vi få en tid till öronavd. Så nu får vi se vad dom säger. Om de kan tänka sig va det kan vara annars så sa dom att de kommer "växa" bort om det är nåt i halsen.
De gick så snabbt hos läkaren så jag va sugen på att gå till Anna-K o kika lite o se om jag hittade nåt.
Ååååå JAAAA de gjorde jag. En helt underbart STOR o fin hylla som troligtvis ska sitta i köket. Tror den kommer sitta perfekt där. Visst är den fin ?
Jag köpte mig också den nya doften på ljus. Den luktar gudomligt. Ni måste testa den.
Jag ringde Martina som jag visste jobbade sent denna vecka för att ta en lunch/frukost. Vi satte oss i solen på Waynés. Jag tog en sallad o de va f*n sista gången. Den matförgiftade mig. FYYY ! Trodde man fått maginfluensa eller nåt. Å dyrt va de med EN sallad o EN apelsinjuice för 111 :-. HELT SJUKT !
Mycket trevligt va det iaf att träffa min underbara vän Martina.
Kom hem iaf o mådde sådär men ville ju ligga o sola. Va gör man inte för lite sol. Bara att hålla ut. Andreas kom ju hem efter nån timme bara ,så de va skönt.
Så de blev en massa sol idag. Vara ute i solen är ju helt underbart. Älskar mitt hus o min trädgård.
De sköna är när man är ute hela dagarna att Albin somnar som en stock på kvällen.
Extra mys i soffan.

På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.