måndag 21 juni 2010

Romantiker, hemmafru o trädgårdsmästare

Idag har jag verkligen varit en effektiv kvinna =)
Började dagen med en promenad o fika med grannarna.
Kom hem o fikade med Andreas. Han överraskade mig men en fin bukett liljor o en fin present till mig o Albin en ruschkana.De är ju som sagt våran förlovningsdag idag. Har ju sagt så länge att jag ska åka o köpa den men nu slapp jag de. Blev faktikst glad. Han hade köpt jordgubbar som vi åt tillsammans innan han åkte till jobbet. Mys mys mys !
Sen åkte han till jobbet o jag o Albin lekte o solade oss lite. Tittade igenom reklambladen som låg på bordet o så hittade jag något som jag ville ha. En jätte sjön filt/poncho som man kan ha de kalla sommarkvällarna. Köpte mig 2 st som jag ska ha på altanen om nån fryser i sommarkvällarna här hemma.
När vi kom hem var det dags för Albin att äta lite god gröt. Han älskar verkligen sin goda gröt. Vi lekte lite till innan de va dax för läggdags. Han somnade som en stock.
Så jag gick ut i klippte gräset . Jag är så duktig. Andreas kommer bli så överklycklig när han ser de. De luktar så gott med nyklippt gräs. O font blir de me. Nu säger ja de en gång till JAG ÄR SÅ DUKTIG.
Nu har jag gjort ioning för ikväll till Andreas kommer hem.
Tror ni han blir glad ?!
Visst är de för mysigt med en massa ljus. De gör så mycket med en massa ljus. Allt blir så fint.
Nu väntar jag bara på min älskling. Snart kommer han.

På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.