onsdag 9 juni 2010

Hemmadag




Idag blev det en skön o mysig hemmadag. De regnar ju konstant verkligen. Det har inte varit uppehåll en enda sekund idag. Underbara Sverige !
Gick ju som sagt ner o tränade i morse. De är det ända jag har gjort utanför dörren idag.
Det är faktikst himmla skönt med hemmadagar. Att bara vara hemma o leka o mysa med familjen.
Emelie kom till oss efter hennes jobb vid 18 tiden. Så vi åt god pasta sallad med vitlöksbröd o tzatziki. Mmmm, de va mumma.
O vi tittade på Grey´s Anatomy. GUUUUDDD va spännande de va idag. Har inte tittat på de på jätte länge å nu idag hända det verkligen en MASSA. Alla blev ju för sjutton skjutna. Till och med McDreamy, de e verkligen så spännande. Så nu måste jag köpa hela säsongen. Har ju missat en massa. Nästa vecka är sista programmet men man kan redan titta på de på kanal5play , att jag ska kolla på de NU.
Bakade en GUDOMLIG kaka idag som jag ska ha med mig till Emilia imorgon när vi ska titta på hennes lilla prinsessa.
Brudar , ni kommer smälla av så god kommer kakan vara. Har iof inte smakat men kan ändå lova att den är smaskens med de goda ingridienserna.
Kakans namn är Saftig choklad o jordnötstårta
Låter den inte helt underbar?!
Självklart var receptet från Lielas underbara bakbok.
Hon har ju kommit ut med en ny bok nu.
Älskling , läser du detta så om du nån gång vill köpa mig en liten present snarast, så önskar jag mig hennes nya kokbok " One more slice"
Jag längtar verkligen till att få smaka på min skapelse imorgon.
O självklart mest av allt längtar jag efter att få se Emilias prinsessa o att träffa tjejerna med.
Imorgon är det fullt upp.
Lite playdate hos Åsa o Wilton. Så Albin får leka av sig efter en lugn dag hemma.
Sen bär det av till Gammelmormor ( Min ) , sen till fina Emilia.
Så nu ska jag titta på det otroliga spännande avsnittet innan sängen.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.