torsdag 10 juni 2010

Sammanfattning

Nu kommen en riktigt sammanfattning av mina o Albins dag.
Dagen började som sagt med en promenad med Wilton o Åsa. Jag ville gå o titta på Tabergsskolans skolavslutning idag. De har nämligen den mysigaste platsen att ha en avslutning på. Men när vi närmade oss såg vi massa barn o föräldrar som gick. Så då förstod vi att de redan va slut. Jag får titta på Albins skolavslutning sen när han blir stor kille.
Vi gick vidare så barnen somnade. En skön o blöt promenad i regnet runt Änganäs.
Det är så mysigt där. Där skulle jag villa att vårat hus stod.=)
Barnen sov så gott när vi kom hem så vi fikade helt i lung o ro. Riktigt trevlig hade vi. Åsa bjöd på kladdmuffins o jordgubbar, mina första jordgubbar för i år. O jag kan lovaatt de va mums. Måste köpa mig lite gubbar till helgen.
Barnen vaknade samtidt pigga o glada verkligen. De lekte massa med varanadra idag. Var så roligt o se för båda tar verkligen för sig. Kul o se att de växer ihop. De är ju som sagt födda på samma dag. Bara att Wilton ligger lite steget före med sina framsteg. Som att krypa o sånt. Men de gör inget. De är så söta ihop när de leker. Wilton "springer" iväg o Albin sitter kvar o hittar något annat o leka med.
De bjöds på kycklingsallad med vitlöksbröd till middag innan de bär av till min gammelmormor.
Åkte dit vid 14 med min syster o barn. Hon bodde verkligen jätte fint nu. Perkeft för henne. Vi fikade lite o tog en massa kort. Kul o ha.
Vi stannade bara till 15 så Albin kunde sova innan vi for iväg till Emilia o hennes prinsessa Mathilde. Vi åkte till 17 tiden så han hann sova 1 h iaf. Hade ju hoppats på att han skulle vara pigg o glad. Men de va han inte. Han har blivit så blyg för nya människor. Men de blir ju bättre sen.
Ååååååååå hon är helt underbart söt Mathilde. Vilken liten liten docka hon var. Helt helt pytteliten. Man kan inte tro att våran Albin varit nästan så liten.
De har ni verkligen gjort bra , Emilia =)
Jag har ju pratat om hennes så underbart söta kläder jag köpt till Mathilde.
Här är dom. Visst är dom helt underbart söta. Vill ha själv de såååå söta leggingsen.
Albin blev trött tidigt så vi fick åka hem vid 20. Å han var verkligen trött han somnade som en stock i bilen o somnade om hemma efter vällingen utan att klänga i sängen. Skönt tycker jag. Så nu sover han gott våran prins.
Jag kan lova att den saftiga kakan jag hade bakat var verkligen saftigt god. Mmmm!
Har en massa kaka kvar som jag fick med hem så den sov vill smaka är det bara att komma förbi innan veckan slut. =)
Nu blir de mys i soffan för mig. Har tänt lite ljus o filt.
Är ju helt slut efter denna fullspäckade dag. Men jag gillar att träffa alla mina vänner.
Ni betyder verkligen mycket för mig ni ALLA ! <3 Fina ni !
!

På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.