fredag 11 juni 2010

Duktighets-medalj till mig




Jag är verkligen värd VÄRLDENS största o finaste Duktighetsmedalj.
Jag har rensat hela våran nysådda gräsmatta på en j*vla massa ogräs.
De tog mig nästan 3 h av mycket slit o skitiga fingrar. Jag är verkligen stolt över mig själv ska jag allt ta o erkänna.
Jag kan intyga att de va lixom inte lite ogräs i mattan. Fick ihop en hel stor svart sopsäck med bara ogräs. Så de va verkligen en massa.
PLus att jag va ute i skit väder o plockade. Folk som gick förbi var inte det minsta avundsjuka o de ville de gärna dela med sig av. Men jag log tillbaka o kännde mig så duktig.
Albin o Andreas stod glatt i fönstret o vinkade.
Men visst ser jag nöjd ut på korten. =)
Efter mitt ordentliga slit var de dax att göra iordning sig inför Petra examens kalas.
In i duschen o göra sig lite fin.
Hann åka ner till blomster affären för att köpa en blomma från min familj.
Hon fick också ett armband från oss tjejer.
Vid 17 tiden gick vi iväg till Petra för firandet av henne.
Var så trevligt att få komma hem till Petra föräldrar dom är så givmilda. Siv ( Petras mamma ) hade gjort en massa god mat , som vanligt. Hon är världens bästa kock. Hon lagar all mat tills alla blir nöjda. Hon är så snäll.
Vi fick en massa god mat iaf.
Gick hem vid 19 tiden till min fina familj. Så jag hann säga god natt till Albin innan de va läggdax.
Nu blir det fredagsmys i soffan med "underbara" fotboll. NOT !!

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.