tisdag 22 juni 2010

Bebis

De 2 små söta bebisarna Mathilde o Texas var här idag o "lekte" med Albin. Albin fick iof leka lite med sina leksaker ensam man han var nästan lika glad för de. Han har varit en glad pojke idag. Han är faktikst ofta en glad pojke.
Har alltid varit snäll, både som liten bebis o nu som stor "bebis" =)
Emilia kom vid 12 med god svalkande glass till oss.
Andreas tjatade om fika hela morgonen så där fick han lite fika. Han blir allt lite fika sugen när det är fint väder. Men de bidde inget riktigt fika för han innan jobbet.
Jag sa att vi kan inte fika då blir jag bara ännu mera tjock. Jag lovar de e fan inte lätt att banta när man fått barn. Man bara fikar fikar fikar o fikar o går en promenad med mammorna ( beror på vilka mammor man är med ).
Så banta går ju sådär nu. Iaf nu när sommaren har kommit.
Jag får tänka på Beach 2035 eller nåt istället.
Albin åt glass själv idag. Han älskade de <3
Jag köpte ju en fin o gullig pool till Albin igår. Blåste upp den av mina egna lungor. Tror ni han gillar den ? Nä, han är rädd för den stackarn.
Men vi ska nog kunna bada i den snart iaf.
Imorgon blir det en rolig playdate hos Sandra ( en barndomsvän) . Nu lekar säkert barnen mycket roligare än vi träffades sist.
De förändras ju så snabbt nu. Kul ska det bli imorgon. Träffa alla igen.

På återseende <3


2 kommentarer:

  1. Hihi, söta Albin passar sina små kompisar! :)

    SvaraRadera
  2. Hihi ! Ja , visst är han duktig. Han klappar dom verkligen så lugnt o fint när man inte ser =) Fats han är snäll kille.

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.