onsdag 2 juni 2010

Fynd

Vilken underbar dag man haft. Snacka om att det är guld att vara mammaledig när det är sånt väder.
Vi har verkligen varit ute hela dagen.
Dagen började med att granntanten Lisette frågade om vi ville gå på en promenix. Å de e klart vi ville. Så vi gick samma mysiga runda som jag o Andreas gick i förrgår.
Sen blev de såklart fika när vi kom hem här hemma.
Satt o gottade oss länge på altanen.
Satte oss i gräset så barnen kunde leka. Vi solade o dom lekte. De va så gutt.
Sen va de allt dax o laga lite god middag innan mannen kom hem från jobbet.
De blev både fika , middag , o kvällsmat ute idag. De är sånna dagar vi vill ha.
Var o köpte stolsöverdragen igår. Ikväll har jag strukit o pysslat med stolarna. O jag blev verkligen så NÖJD. Vilket fynd jag har gjort. Blev verkligen kanon.
Imorgon är det playdate igen med Wilton ( Åsa ) , Liam ( Becca ). Hoppas på samma väder imorgon igen.
Innan ska vi till Hälsan med Albin o se vad dom säger om hans hosta. Vi var där för 2veckor sen o fick medecin men de har tyvärr inte blivit bätte. SÅ nu hoppas vi på någon lösning så hans ka slippa sin hosta snart. Stackarn !
Nu ska jag sitta här i soffan o njuta av mina "nya" stolar.

På återseende <3



1 kommentar:

  1. Dom var ju jättefina! fint med rosetten också :) Sicken tur att vi åkte dit och handlade!

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.