torsdag 24 juni 2010

Glad midsommar



Imorgon är det den fina svenska dagen.
Men de är verkligen konstigt att det ALLTID ska regna på midsommar. Det bara ska vara så tycker någon där uppe.
Det har varit underbart sommarväder hela veckan men självklart ska det regan o vara molnigt imorgon. Men jag tror ändå att solen kommer skina imorgon när vi vaknar.
Peppa peppa !
Vi är iaf laddade för ne mysig midsommar iaf.
Äta massa gott, dricka något svalkande o gott, mumsa på jordgubbar, dansa runt midsommar stången , plocka blommar o förhoppningsvis ska jag göra mig en krans imorgon, o ha trevligt med sällskapet.
Blir nog en toppen midsommar. Hoppas vi på. De blir vad man gör de till.
Idag har det lekt o busats massa. Theo o Eddie är som galna. Albin sitter o viftar med armarna o bara tittar på när de busar. Man märker på han att han gillar de iaf.
Nu är man seg efter en till heldag i solen. Skulle kunna somna vilken stund som helst.
Det är ju verkligen jätte kul o sitta ensam dagen innan midsommar. =( Jag som hade velat grilla o sitta ute o mysa ikväll. Men det är ju inte så roligt själv. Jag får ringa Andreas en massa gånger o önska att han är här.

GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPA !!

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.