måndag 21 juni 2010

Förlovade i 1 år

Idag är det 1 år sen vi var nere på Kreta o hade en helt underbar semester tillsammans bara jag & Andreas.
Vi var i en liten by utanför Chania på Kreta.
Jätte fint bodde vi precis vid stranden med pool o allt. Ändå så hade vi beställt Sista-minuten resa. Tur hade vi.
O för precis 1 år sen ,ungefär vid den här tiden förlovade vi oss på stranden.
Vi hade med oss filt, champagne , o våra ringar så klart.
De var så fint.
Andreas hade gått runt o letat efter stenar som han la som ett hjärta med ringarna i.
De stenarna sparade vi o tog med hem. Nu ligger de i vårat soffbord som ett hjärta fortfarande.
Kul att ha med sig något sånt. Han är allt fin min Andreas.
Innan vi gick ner till stranden o förlovade oss åt vi en super god middag på en jätte fin resturang vid stranden.
O efter förlovningen gick vi till en annan fin resturang o firade med en god efterrätt.
Jag fick som jag ville. Att förlova mig utomlands har jag alltid velat. O de blev precis som jag ville de. Nu när man tänker tillbaka var det verkligen en jätte fin dag.
Idag på våran 1 årsdag skulle jag ge Andreas en champagne frukost. Har nämligen köpt en god champagne som vi ska fira med. Men Albin sov så länge så vi vaknade inte tidigt så de hanns inte med. Men ikväll ska jag tända en massa ljus tills han kommer hem. Han kommer bli så glad. <3
Jag är så lycklig att jag har en som jag älskar så mycket o som tar hand om mig o min familj. Han är det finaste jag vet. Han o Albin är mitt allt.

Jag älskar dig, Älskling !
Jag är så lycklit lottad som har dig vid min sida <3

På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.