torsdag 19 augusti 2010

Blåbärsmuffins

Nu fick jag användning av mina blåbär som jag har plockat i massor. Men är sugen på att plocka ännu mer. Snart är ju säsongen för blåbärna slut. Måste skynda !!!
Det blev iaf blåbärsmuffins med Crumble. Receptet är ju självklart från Leilas bakbok " A peice of cake ".
Jag gjorde några med Crumble o några utan. Så får vi se vilka som smakar.
Men kan ju säga att mina blev ju INTE som på bilden. Hur sjutton ska man kunna få de så bra. Crumblen bara smälte ju ner i muffinsen. Undrar hur de kommer smaka nu för de. Gott hoppas jag. Annars har jag ju slösat 5 dl blåbär. INTE OK !
Nu blir det mys i soffan. Så får jag längta till att smaka på muffinsarna imorgon kväll. Då e de FREDGA = MYS !

På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.