onsdag 25 augusti 2010

Vänner

Vaknade imorse av som en vana sådär 2 ggr i månaden. Alltså att våran "granne" Lindqvist järnaffär kör med sin EXTREMT gammla, slitna, högljuda j*vla truck som helt seriöst dönar över halva Taberg.
Men vi låg o mös i soffan till 9 tiden. De tycker jag är mysigt med mornar att man kan sätta på tv:n o mys med Albin.
Syster Linda ringde o frågade om en shopping sväng på A6.De tackar man ju inte nej till när man fått lön. =)
Men det blev inte så mycket shopping. Fast jag som ALDRIG har jeans hittade ett par riktigt snygga baggy jeans. Men dum som jag var köpte jag dem inte men det blir nog en snabbis imorgon o inhandla. Skulle vara kul att ha 1 par jeans iaf.
Måste vara ovant o se mig i. Eller ?
Blev en tidig lunch på IKEA. Albin fick smaka glass av kusin Eddie. Lycklig blev han.
Sen ilfart till öppna förskolan.
Det var jag o Lisette o Leah. Bara 2 barn. Men det var lika trevligt för de. Ett tag var det bara jag o Albin ( o fröken såklart).
Precis gick mina vänner hem efter en hel trevlig Taco kväll.
Guuudd , va gott de var med taco istället för sallad o knäcke som jag äter varje kväll. Mums !
Tittade på underbara Fångarn på fortet o Time out. Underbara klassiker.
Klockan tickar så sängen kallar.

På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.