lördag 28 augusti 2010

Kräftskive fix

O , jag har knappt kunnat sova inatt. Jag trodde ALDRIG de skulle sluta regna. Jag låg o tänkte att vi skulle vart tvungna att ställa in kräftskivan pga översvämning.
Usch , de finns ju inget tråkigare om de spöregnar när man har tänkt att vara ute.
Men som tur var nu när jag gick upp så hade det iaf slutat regna o jag ser nu på vädret att de ska bli lite sol i e.f så de hoppas hoppas vi mycket på.
Fint väder räddar ju alltid en fest. Allt blir mycket roligare o trevligare på nått sett.
Idag blir det iaf massa att göra. Vi ska duka fram allt. Fixa ioning allt kräftpynt. Städa lite i stugan. Vi var där igår o såg att de var lite skitit när ingen varit där på 3 veckor.
Sen måste vi hinna setta upp vårat party tält. Vi får hjälp av Jens o Malin som kommer lite tidigare så de ska nog gå undan.
Plus att vi ska hinna gå på A6 för att hitta oss lite kläder att ha på oss. Det är ju alltid roligt att ha på sig något nytt.
Hoppas jag hittar något för annars har jag INGET att ha på mig. Som vanligt.
Att man alltid har problem vad man ska ha på sig.
Så kl 16 slår det till med FEST. Det ska bli riktigt raj raj idag.
Nu håller jag tummarna för fint väder o en mycket trevlig kväll.




Nu blir det raj raj !!

Nu ska jag busa o pussa på Albin innan vi lämnar han till mormor o morfar. De ska ha alla 3 barn barnen idag. De ska till Göteborg på kalas me så det blir nog fullt ös.
Albin älskar o leka med sina kusiner så det kommer gå toppen.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.