tisdag 24 augusti 2010

Lugnt

Idag har det blivit en lugn o skön dag.
Lisette o Leah kom hit o vi tog oss en promenad. Sen så klart lite fika när vi kom hem svettiga o trötta. De var vi värda.
Albin o Leah busade på för fullt. Nu sover han så gott efter busandet.
Hoppas han sover en stund till så mamma kan slappa lite i soffan. Sen blir det att gå o träna lite. Jag o Åsa får ta o träna hårt idag. Jag har syndat med en blåbärs muffins idag =/
Nä, nu ska jag vila lite innan Albin vaknar.
Förresten, Nu har jag beställt ALbins 1 års present. =) Ett kök som han o hans kompisar ska få leka o greja i sen.



På återseende <3


1 kommentar:

  1. Vilket fint kök han ska få :)
    Här är tyg-maten jag menade på ikea:

    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/departments/childrens_ikea/18734/

    Pusspuss

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.