söndag 15 augusti 2010

Loppisen

Loppisen i lördags gick kanon. De va en massa massa som kom o ställde upp sina backluckor med "skit.
Det var en lyckad loppis med en massa "besökare".
Det var jag,Petra, o Carro som delade på ett bord. Kan säga att det var riktigt fullt med en MASSA grejer. Petra o dom hade rensat ordentligt. De hade kläder o skor o prylar. Jag hade bara rensat bort inredning o glas/muggar som man vet man inte kommer använda mer.
Så nu är vinden helt tom på en massa skit man inte behöver eller vill ha, de är skönt. Våran vind är nästan tom. Men som sagt den kommer fyllas ut snart.
Min försäljning gick verkligen oväntat bra. En massa som kom o köpte av mig. Fick nästan bort allt jag tog med mig. Men bara nästan.
Jag åkte dit med 1 stor flytt kartong o 1 liten bobbycar kartong , o kom hem med den lilla bobbycar kartongen. De kallas jag bra försäljning.
Jag kan lova att det inte var sista gången jag ställde mig på loppis. De va ju skit kul. Speciellt när så många köper sina grejer.

På återseende <3




1 kommentar:

  1. Kul att det gick bra!! :)
    Såg att ni hade parkerat precis vid mitt trivsamma jobb :)

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.