fredag 13 augusti 2010

Loppis- Ni måste komma

Imorgon ska jag o mina kompisar ställa ut gammla gejer som vi rensat ut på Loppis. Loppisen kommer infinna sig i Hovslätt vid fotbollsplanen. Hoppas ni hittar dit. Det är backlucke lopps så man står med sin baklucka öppen (typ)
Jag o Andreas kom precis ner från vinden o tittat vad vi inte ville ha längre. Skön våran vind är verkligen tom. Vi har faktikst nästan ingen skit. Fast om 20 år är väl vinden överfull. =)
Nu är jag iaf redo för imorgon.
Loppisen startar kl 10 o slutar kl 14 ( tror jag) 10 öppnar de iaf.
Hoppas ni kommer o tittat förbi. Vi hoppas på stor försäljning imorgon.=)
Nu måste jag gå o lägga mig så jag är pigg till imorgon.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.