fredag 13 augusti 2010

Fredag

Idag vaknar man till regn. Men gud så mysigt det är att vakna till regn iaf. Man vill bara ligga kvar i sängen hela dagen o lyssna på när regnet slåt mot fönstrerna. Det tycker jag är mysigt. Som när man campar med tält eller husvagn är det super mysigt att ligga i tältet/husvagnen o bara mysa. Det tycker nog alla om. T.o.m jag som inte är super förtjust i att campa.
Igår blev det en heldga hos fam Fransson/Sandberg. Perfekt väder hade vi verkligen igår. Nästan för perfekt för det var så varmt att vi gick in.
Liam m familj var o lekte med. De var bara Andreas som fattades. Stackaren får jobba.
Det blev att åka o storhandla efter playdaten med Albins kompisar. Albin fick vara hemma o busa med pappa.
Tur var de för skön vilken tod det tog att handla igår. Dyrt blev de me =/ Mat är skön inte billigt. Men nu kan jag laga vad jag vill. För nu är hela kylskåpet o frysen fullt. Skönt !
Snart kommer min syster o hämtar mig. Vi ska o luncha hos en kompis. Så Albin får busa med deras barn. Han är trött o gnällig idag så hoppas han är glad sen.
Han illskriker vid min sida nu. Så ska vi leka lite.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.