lördag 21 augusti 2010

Tjej eller kille ??

Idag vaknade plutten ( Albin ) som vanligt o de menas underbara tiden 8:30. Så nu hoppas vi att de håller i sig efter att han varit sjuk o vaknat tidigt. Men det var skönt med sovmorgon en lördag. Underbara Albin.
O på lördagar är det mys med tv i sängen med mamma o pappa. O det underbart roliga barnprogrammet Trazan o Banane. Skön va det är roligt. Ni måste titta på de någon gång. Ni kommer ha ett leende på läpparna hela dagen. Man skrattar.
Det va så roligt nyss. Jag har haft på mig diadem nu i veckan o så låg de på bordet. Albin tog upp de lekte lite , sen gjorde han som han sett mamma gjort. Han satte de på huvudet. Han tittade på oss o vosade oss vad han hade gjort. Sötaste sötaste unge !
Har man fått en tjej eller kille ??!! **hihi**
De härmar redan. snart får man tänka på vad man gör o säger.
Han går nu helt själv. Utan att vi ropar på honom. Man blir lika förvånad varje gång. Men han älskar fortfarande att gå med sin gå-vagn iaf.
Snart blir det att åka till stan för att kika på lite kläder till mig o Andreas.
Se om vi hittar något fint till alla kräftskivor som är kvar. Något går alltid att hitta.
Ikväll blir det kräftskiva hos min syster.
Imorgon ska vi till GBG. Andreas ska flyga fallskärm. Han fick det av mig när han fyllde år. De ska bli så spännande. Hoppas hoppas på fint väder.
Håll tummarna för honom. =)

På återseende <3



2 kommentarer:

  1. Tänkte på dig när jag såg detta:

    http://www.hemmakanalen.se/1.303142/2010/03/11/sy_ditt_eget_lapptacke

    Ska bli spännande o höra hur det gick för fallskärmshopparen sen :)

    Kraaaam på dig sötis!

    SvaraRadera
  2. Ååååå , snälla rara söta Carina !! De ska jag kollar på nu. Nu har jag iaf köpt gardin tyg till Albins rum o lite vimpeltyg. Fint kommer de blir !! **wwiiee**
    //
    Kram till goa dig =)

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.