söndag 8 augusti 2010

Middag

Idag är det ett riktigt skit väder ute. Lite antingen titta-på-film väder eller städa-väder.
Eftersom det är lite svårare att titta på film med en 1 åring hemma blir det lite städning. Inte lika roligt men det är ju tyvärr ett måste. Ligger lite gräs på golvet efter gräsklippning i fredags.
Än så länge har inte Albin stoppat de i munnen iaf. Men det måste väl dammsugas upp iaf.
Jag vill börja sy mina gardiner som jag köpte för ett tag sen. Men kommer aldrig igång. Fint kommer de bli när de är klara o uppe iaf.
Det blir att äta middag hos mamma o pappa idag. Albin o vi har inte träffat dom på 3-4 veckor. Blir ju så när man har semester samtidigt. Den ena åker bort o när den andra kommer hem åker de andra.
Så de ska bli kul o träffa dom iaf. Albin kommer bli glad o träffa mormor o morfor.
Igår va de grillning o trivsamheter hos Malin o Wiggen.
Mycket trevligt. Vi spelade kort o åt gott. Alltid lika trevligt.
Nu åkte grabbarna iväg för att åka o köpa bildelar. De gör grabb grejer tillsammans redan =)
Jag får vara hemma o städa. Men skönt att vara ensam ibland . Fast det går inte många sekunder innan man saknar Albin. Det är sjukt. Han finns ju oftast/alltid vid min sida alla dagar.
Men de kommer ju hem snart.
Så upp o städa nu , Therese !!

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.