torsdag 26 augusti 2010

Kalas

Vaknade 7:15 ändå att Albin inte vaknat. Fattar inte varför jag vaknar ALLTID 7:15, faktiskt himlans ofta. Speciellt nrä Andreas inte ligger vid min sida då han gått till jobbet.
Så låg o vred mig lääänge. För gullplutten Albin vaknade inte förrens 9:05. eller vaknade o vaknade jag gick in för att titta om han sov o de gjorde han. Men jag tyckte klockan var mycket så han vaknade. Tittade glatt på mig med ett stort leende. Kan man bli lyckligare som mamma då ?? NEJ ! Det absolut bästa som finns.
Sen bidde det till att stiga upp o smaska i oss lite frukost.
Åkte upp till farmor o farfar som bor här i Taberg me ( smidigt ) för att lämna Albin en liten stund så jag kunde träna. Skaka lite rumpa. =)
Gott va de. De är så skönt att träna på f.m när det inte är alls mycket folk.
Var ju tvungen att träöna för idag ska Albin på sin kompis 1 års kalas. Då kankse det blir liten kaka eller en tårta.
Nu ska jag iaf vila lite innan kalaset börjar hos hans kompis.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.