måndag 30 augusti 2010

Zumba

Ikväll var jag nere o tränade Zumba. Gud va kul det va. Ni måste bara testa de de som inte gjort de. Riktigt rolig träning. Jag känner redan att jag kommer få ordentlig träningsvärk. Speciellt i magen.
Zumba är ett träningssätt baserat på olika "danser". Att de kan vara så roligt att dansa o träna samtidigt. De var lite svårt i början men ju mer man kommer träna kommer man tycka det är ännu roligare.
Zumba är ett måste att testa !
Annars har jag varit igång hela dagen idag. Inte en lugn stund. Men jag tycker det är roligt att fixa o dona. Speciellt när våran Älskling fyller år imorgon.
Åkte till A6 sen igen för att köpa en grön matta till Albins rum. Har fått upp gardinen jag sydde igår. Glömde ta kort men de kan jag lova att de kommer snart.
Jag blev super nöjd iaf. o de tror jag Albin me blev. Nu älskar han leka i sitt rum. O i sin riddar borg han fick i julklapp förra året som vi nui tagit fram igen när han kan leka i den ordentligt.
Har precis fixat klart de sista till imorgon. Blåst upp alla ballonger, bakat klart kakan till alla besökande imorgon, fixat hans frukost bricka ( klart han ska få frukost o kaka på sängen ) , slått in han paket.
Ja, det var någ lite av det jag gjort nu. O jag längtar verkligen till imorgon. Jag kommer knappt sova. Det roliga är att Albin fattar inget vad som händer.
Men de gör inget. Jag älskar att göra de för honom iaf.
Nu måste jag varva ner lite.
Sov gott alla vänner o andra ! =)


På återseende <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.