fredag 6 augusti 2010

Släng släng

Idag blir det allt att åka till sortergården med alla våra 100 kartonger som blockerar halva våran källare. O då kan jag meddela att våran källare är på 11 kvadrat så den är en aning full nu.
Usch det fylls på så fort med alla dessa kartonger o tidningar hit o dit. Men nu idag äntligen ska vi ta tag i att slänga dom.
Idag är en bara jag o Andreas dag ( O Albin förrstås) . Vi ska bara mysa o bara vara vi. Det tycker jag ska bli super mys. O ikväll blir det godis o kankse hyra en film. Något tips på nån bra film ??
Igår va en hektiskt dag. Först upp till IKEA med Andreas syster o hjälpa henne med alla bokhyllor hon hade köpt. Medans Andreas hjälpte henne att sätta ihop alla hyllorna gick jag bort till Sofie för att träffa mina ´fina vänner Martina, Sofie o Emilia. Albin fick följa med o mysa lite med Mathilde me.
Han va såå söt. Han skulle ge lilla Mathilde hans tutte o snuttefilt Mathilde har inte tutte eller snuttefilt. Å de va för gulligt iaf.
Det blev en riktig kalorie bomb till fika. En god maräng tårta. Tur att jag tog mig en promenad till Sofie.
Snart är de ju träning o bra mat som ska börjas på nu efter allt gott i sommar.
Så nu vill man ju passa på in i de sista o äta lite gott.
Är de semester så är de ju semester.!
Nä, nu måste jag ner i källaren o börja med skräpet. Jag hör att de ropar på mig =/

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.