tisdag 17 augusti 2010

Förkylning


Här hemma går den en eländig förkylning. Både andreas o Albin är riktigt förkylda. Stackare Albin som inte kan snyta sig själv blir lika arg varje gång jag kommer med näsduken o ska "snyta" han. Det är de värsta han vet. Men de går fint iaf.
Igår va han en riktig gosis. Han var inte på topp alls igår så de var bara mys i mammas famn hela dagen. Älskling Albin hade hög feber o jag tyckte så synd om han. Det var så mysigt igår när han ville mysa med mamma HELA dagen. <3
Som tur är har natten varit bättre o nu på morgonen känns han piggare.
Idag blir det kanske att gå ut i friska luften o plocka lite blåbär jag o Albin o Svea (hunden). Lite frisk luft är väl ingen fara för förkylning ??
Det är ju inte kallt ute. Jag tror de bara är bra.
Idag ska jag ta mig ner till gymmet o träna en stund innan Andreas går till jobbet.
Just nu är man sådär taggad men man måste.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.