onsdag 26 maj 2010

222

Började dagen med att infinna mig hos min frisör 9:45 för färgning o klippning av mitt väldigt ofärgade o slitna barr.
Så nu är jag sommar fin igen. Det blev bara en vanlig toppning o färgning av utväxten. Nu känner jag mig fräsch i barret igen.
Sen blev det att inhandla Martinas lilla present till på lördag då det är dags för en liten tillställning. En födelsedagsfest hos Martina för Martina =) Så det kommer allt kankse bli en liten utgång för Mamma Therese.
Sen blev det att åka hem för att baka ALLA mina bullar som jag lovat baka till min farbror o Anna
Började baka bullarna halv 2. Å 4 h senare var alla de 222 bullarna färdiga. Så eftersom man bara hade lovat 200 bullar så fick frysen 22 bullar.
Jag kan säga att de var sista gången jag bakade 4 satser bullar. De tog "lite" för lång tid o en aning enformat efter 2-3 h bakning. Men jag blev en slant rikare. Så nu kan jag ta o köpa mig något fint till helgen.
Vi tänkte att vi skulle åka till stan imorgon Andreas, Albin o jag. Titta lite kläder kankse, o sen köpa möbler o gardiner till Albins rum så han kan få börja sova i sitt egna lilla rum =(
Vill inte ta över min prins men man måste ju. Han kan ju inte sova hos sin mamma o pappa för alltid.
De kommer säkert bli så fint i hans rum o han kommer säkert trivas så bra.
Nu mys i soffan. Är en aning trött efter all bullbak kan jag lova er.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.