fredag 28 maj 2010

Jönköping

I helgen är de Jönköping Marknad som det är varje år här i Jönköping. Men var ändå lite tvungen till att åka in o kika. Men det är lika lönlöst varje gång. Lika tråkigt utbud o lika jobbigt med folk som tränger sig o gräver i rea lådorna.
Så man själv bara står o tittar o förrundras att folk orkar igentligen åka dit , trängas o puttas o kankse hitta ett litet fynd.
Det blev en snabbis genom med Petra o Emelie. Vi åt iaf en god sallad på PRIMA innan vi begick stan.
JAg ville bara ha ett par skor. Men hittade inga i stan så sista anhalten i stan var Sjöqvist skor, annars har jag varit i VARJE skoaffär i både stan o A6. Så jag roffade åt mig ett par tyg skor som såg fina ut. Inte riktigt sånna jag sökte men de verkar ju inte finnas. Men de blev ett par vita mysiga tyg skor tillslut.
Innan jag åkte till stan hann jag tom klippa gräset.
Herrn i huset o Albin tittade på mamma när han duktig klippte gräset. Fint blev de me. Bra träning dessutom. Har ju tyvärr inte hunnit träna så jag kännde mig lite tvungen att ta mig en svängom med klippan.
Nu är det fredgasmys med Älsklingen ! <3
Imorgon ät det dags för mamma Therese för att göra stan osäker. Det är dags för Martinas låååångt planerande födelsedagskalas. Mycket roligt ska de bli.
Kvällen kommer säkert bli toppen !

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.