måndag 31 maj 2010

Albin 9 månader

Vilken underbar skön dag. Hela familjen har varit hemma tillsammans. Andreas har varit ledig idag me. Så vi tog en promenad. Gick en runda där man komme till en jätte mysig äng. Så vi tog Albins filt o satta oss i gräset å mös. De va jätte mysigt.
Sen har vi varit ute hela dan. Jag planterade blommor i mina ute krukor vid trappan. Å så fint de blev. Att blommor kan göra så fin.
Först kom Becca o Liam förbi en snabbis i morse. Sen kom Åsa o Wilton förbi runt 1 tiden. Så Albin fick leka lite idag me.
Albin "fyller" 9 månader idag. De e sjukt hur tiden går fort. Jag tyckte nyss Albin var nyfödd o min lilla lilla bebis. Han är iof min lilla bebis fortfarande. Kommer alltid vara. =)
Imorgon är det sista babysimmet för denna gång. Eller kankse för alltid. Vi vet inte om vi ska gå en till termin. Får vi ta o tänka på.
Tycker de är lite mysigt med babysim. Albin älskar ju att bada nu me.
Har hunnit med lite träning idag me Freestyle. Sista gången för terminen. Så nu får jag hålla igång utan passen. Hoppas jag håller detta nu i sommar.
Beach 2030 jobbar vi för =)
Nu mys i soffan med Roast på Bearns. Sista programmet.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.