lördag 22 maj 2010

UNDERBART !


Hur underbart är det inte att vakna upp till detta vädret?!
En massa sol sol sol o klockan är bara 8 o det är redan 12 grader i skuggan.
Fint är de !
Lägger upp bilder på de fina sakerna jag köpte till Albin på marknaden igår.
Visst är tröjan cool? Å tåget riktigt sött?
O inte att förglömma mina goda remmar. De ska jag smaska på ikväll kan jag lova.
Snart bär det av till Lustfyllt. Så det blir ingen frukost hemma idag=) Det blir en riktig onyttig å ljuvlig kakfrukost. Mmmmmmm...
Sen åker vi vidare till Hjo som sagt. Hur fint är det inte att göra nåt sånt här mysigt när det är så underbart väder.
Ikväll blir man ensam i kåken. Andreas ska ha 5 kamp o utgång med jobbet. Så blir att tycka synd om mig själv eller gå bort till mamma o pappa o tigga sällskap. De går ju också bra. Albins kompis Anton hans föräldrar kommer till mamma o pappa ikväll så han kan ju få leka med han.
De är nämligen kompisar sen långt tillbaka, Malin m familj o min familj. Så det är faktikst riktigt roligt att vara med henne eftersom hon har kännt mig sen jag var 12.
Får se vad som händer. Har ju bara ett par 100 meter till mamma o pappa. =) SKÖNT!
Ha en underbar sol-dag ! De ska jag ha ska jag lova.

På återseende <3

1 kommentar:

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.