söndag 9 maj 2010

Vill me gifta mig

Ååå jag vill gifta mig!!
Min barndomskompis hade sin stora dag igår. Hon fick gå fram till altaret med sin blivande man. De var så himla fina.
Så fort man såg dom nalka fram i kyrkgången såg man hur mycket de strålade lycka från dom.
Man kände vilken otrolig lycka de kände när de stog där framme o gav sina löften.
Jag drömmde mig bort o kände själv efter hur min dag kommer vara den dagen jag gifter mig.
Vilken härlig känsla det måste vara o vara så fin man bara kan bli, allas ögon är på brudparet o det är en av de lyckligaste dagarna i sitt liv.
Vill vill vill gifta mig NU ! Hör du det , Andreas?! =)
Vi ska iaf gifta oss innan jag är 30. Synd bara att de är 6 år dit. Man den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.
Men nån dag kommer jag iaf stå lika lycklig vid altaret som Jessica var igår.
Grattis till er Jessica o Adam Erelid !All lycka i era liv !

Blev en mysig grillkväll med Wiltons familj o Liams familj hemma hos oss. Inget grillväder erbjöds men det blev en jätte rolig kväll tyckte jag.
Vi åt gott , spelade lite spel o hade en mysig o trevlig kväll.
Nu snart blir det söndagsmiddag hos min mamma o pappa.

På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.