söndag 16 maj 2010

Fullspäckat

Ursäkta att jag inte hunnit uppdatera något únder hela helgen. Blev en riktig fullspäckad helg ändå.
I fredags hade Andreas match som vanligt. I min ensamhet ringde jag till mina föräldrar å frågade om de ville komma på kvällsmat, men de var hos Micke o Nettan (kompisar). Så icke. De ringde 10 min senare å sa att de alla kom till mig. Det blev en riktigt trevlig kväll med Heta räkor o äppelpaj till efterrätt. Självklart en massa öl/vin/sprit som de är riktigt flitiga att dricka.
Tror ni Andreas blev förvånad när han kom hem vid 21 tiden?
Lördagen blev som sagt en tripp till Lager 157. Hittade en massa fina kläder. 2 linnen, 2 leggings, 1 klänning, o 1 super skön tröja. Andreas hittade me massa fint. Sprang in till inredningsbutiken o kom ut med fina detaljgrejer=)
En mycket lyckad utflykt hade vi. Mysigt att åka iväg ändå att de bara är en kort bit.
Bar senare av på kvällen till Emilia för en skön o slapp tjejkväll me taco o fruktsallad till efterrätt där.
Tycker verkligen det är underbart att jag har så många fina vänner <3
Idag (söndag) har det varit en MASSA trädgårdsarbete. Jag kan ju säga er att de är nog sista gången vi river mossa. De e de vi har gjort hela dagen. Rivit o rivit o rivit. De värsta är att vi inte hunnit kratta upp något. Så imorgon innebär mera moss-arbete.
Men fint blir de hoppas vi på. Våran gräsmatta ska skina grönt.
Fast det är faktikst rätt så roligt att pilla o göra fint i trädgården. Mn kankse inte riktigt allt. =)
Så nu kom jag precis hem från Tant Emelie. Vi började titta på Sex and the City filmen men hann ju skön inte titta klart. Men de blir i veckan. Nu vill man bara titta på mer Sex and the City jag som inte sett ett enda program på tv. Men börjar man kolla så blir man väl säkert besatt.
Nu blir det en skön slapp titta-på-tv-kväll. Är dööö trött.
Titta så underbart våran betong bänk blev. Lite slippning o finputsning är den underbar. På den kan ni få sitta o fika på i sommar. Snart kommer förhoppningsvis mina stolar o bord.=) LOVE !

På återseende <3




2 kommentarer:

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.