tisdag 18 maj 2010

Inte nog

Inte nog med de med skatteverket.
Vi har ju varit på BVC ( barnvårdcentralen) med Albins hosta. Han har näligen hostat o varit förkyld sen är var 3 dagar.
Så har vi träffat läkare 2 gånger å så sa dom sist att vi skulle få en remiss tid till Barnhälsan på Halsan 1 i stan.
Så då har ju jag gått o väntat på den tiden denna o förra veckan. Så fick vi brevet hem idag. Då blev man ju glad eftersom vi fått tiden. Skönt tänkte vi.
Men tji fick vi. Du har dom j*vlarna skickat detta brev.

Målsman för Albin Lind-Lyck ( eller den namlöse) **haha**

Ni har fått en remisstid till Barnhälsan.
Eftersom tiden ska passa er så är de smidigast för er att ringa oss.
Så ring oss Måndagar- Torsdagar mellan 07.00-16.00 så ska ni få en tid.

Men för i helvete de kunde väl fan jag ringt då för länge sen. Kunde väl läkaren sagt att jag kunde ringa från början. Att man blir trött.
Så imorgon ska jag ringa o skälla kan jag lova.
Tvi tvi tvi.

Nu är det iaf mys hemma hos Frida o Markus ute i Bondstorp.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.