tisdag 11 maj 2010

Negerbollensdag



Det var ju som sagt negerbollensdag idag. De som inte visste så är det faktiskt sant. Så jag fick ett litet bakryck o ville baka massa. Men har tyvärr bara hunnit baka negerbollar. Men det är ju alltid gott o bjuda på. Har diskat ur min "rosform" som jag hade betong i innan. Ska ta o baka mig något gott i dom.
Att folk kommer bli glada när de får en sån fin kaka när de kommer o fikar hos mig. Sånt uppskattar nog folk. Jag skulle iaf bli jätte glad om nån bjöd mig på en sån fin kaka.
O så ska jag baka mig goda Cookies o sen någon annan god kaka imorgon om jag hinner. Kankse drömmar som jag vet min sambo älskar. Då blir han nog lycklig. De är han värd. Så kankse han blir så glad o börjar på vårat betong bord. De som undrar hur det går med betongbänken så är den fortfarande på torkning. Den ser riktigt fin ut. Ser den framör mig när vi sitter på den o fikar i sommar.

Blev babysim ensam idag. Båda Albins kompisar var hemma sjuka. Men de gjorde inget. Vi hade trevligt ändå. Albin älskar att bada nu.
Det hände det som helst inte ska hända när man badar. Albin bajsade i sin badbyxa=)
Typiskt att man var själv då. Men jag skrattade faktikst åt de. De var ju bara att gå upp. Som tur var va de bara lite. Men lika glad var vi för de.
Åkte till Petra med min lunch o hälsade på. Var så länge sen. Trevligt var de.
Snart dax för mitt underbara favorit program Desperate Housewife.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.