måndag 31 maj 2010

Helgen

Albin har varit världens snällaste inatt. Han vaknade 1 gång vid 5 o ville ha vällingen som vanligt sen sov pojken ända till halv 9. Då vaknar man utvilad o glad.
De behövdes efter helgens bravader.
Var så seg igår att jag inte orkade ta tag o skriva något igår.
Men födelsedagskalaset hos Martina var mycket lyckad. De bjöds på korv m bröd o en jätte fin prinsess tårta. Ett riktigt barnkalas med ballonger o korv.
Det blev en sen utgång. Ända till halv 1 stannade vi. Men de var helt perfekt. De är ju alltid roligare på festen än ute. Så 1 h på krogen passar mig kanon. De va en massa folk ute ändå att snart sommaren är här. Då brukar alla nämligen dra sig till Piren eller Twin. Men än är det kankse lite för kallt.
Vi befann oss iaf på O´learys.
Kom hem vid 3 tiden efter att mamma hämtat mig. Hon är snäll min mamma<3
Albin sov hos sin farmor eftersom Andreas började kl 7 på söndag morgonen.
Åååå , va de va skönt att få sova ut ordentligt efter utgången. Sov ända till halv 11 o gick inte upp ur sängen förrens 1. Skönt va de kan jag lova.
Igår va de mors dag. Mina pojkar va inte hemma så jag fick gå bort till min mamma o fira henne lite. Har ju gjort ett fågelbad av cement men tyvärr så misslyckades jag denna gång. Så´idag ska jag försöka mig på en ny.
Jag var riktigt seg igår. Brukar aldrig bli riktigt så seg efter en utgång.
Idag blir det mys med familjen. Andreas är ledig. Sen ska jag iaf plantera min blommor jag köpte på torget.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.