torsdag 13 maj 2010

Kristiflygare

Blev en otroligt lugn Kristihimmelsfärd-dag. Inte för att jag jobbar men de blir ändå en ledig dag iaf. Jag har ju Albin som ett fulltidsjobb. Han har blivit skit jobbig. Vill inte leka eller sitta själv en minut. Man märker att han kommit in i perioden då de tykänner sig så lätt till oss föräldrar.
Med lite avbrytande fram o tillbaka kunde jag iaf baka Chocolate Cookies i morse.
Fick ju supergoda sånna hos Malin i måndags. Men mina blev inte alls som hennes=( s
Får gå dit o be om receptet imorgon o baka fina riktiga Cookies.
Andreas åkte till sin pappa för att hjälpa honom på hans lediga dag. Så blev inget speciellt för mig o Albin att göra. Bara chilla o ta det riktigt lugnt.
Nu ikväll blir det nog allt lite lite Polly. Andreas sa ju faktikst att de är röd dag. Då får man äta Polly. Får gå ner o träna imorgon bitti. Eller gå en skön promenad med Åsa o Wilton.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.