måndag 17 maj 2010

Inköpen

Här kommer mina inköp som jag inhandlade på Lager 157 i söndags. Riktigt sköna kläder. Älskar den rosa långa mys tröjan. Den kommer jag använda massa här hemma.
Blev glad att jag hittade dessa. Brukar ju aldrig komma hem med något från Lager.
Jag va faktikst duktig o drog ne mig till gymmet. Men det bidde inget Power Step utan blev Frestyle.
Tvingade med Åsa också. Tror hon blev glad efteråt att jag tvingade ner henne.
Nu har vi båda varit duktiga. Kan man unna sig en kaka i veckan.
Imorgon blir det babysim o sen den OTROLIGT goda salladen på cafe´t Alacante
Nu har jag kommit på vad den heter. Gå dit o köp räksalladen med vitlökssås. Finns ingen sallad i stan som är så god. Ens inte Alcamos. Så testa den.
Nu kika på Hollywood fruarna.

På återseende <3

1 kommentar:

  1. Är det den ljuuuvliga salladen vi talar om nu!? Hihi, på lördag blir det ännu mer ljuvligt på det omtalade Lustfyllt! :)

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.