lördag 1 maj 2010

Ullared

Det blev en riktig trivsam utflykt till Ullared.
Det började med en massa regn på väg ner. När vi har 3 mil kvar inträffar de som inte ska hända när de spöregnar, vindrutetorkarna lossnar. De var bara att stanna var 5 minut o gåt ut o skrapa regnet för hand.
Tur hade vi att de inte var långt kvar. Kul hade vi åt de. De blev att inhandla nya vindrutertorkare för Martinas del.
Framm kom vi o redo för en massa shopping.
Började med Sko Boo för att köpa jätte söta skor till Albin. Han fick ett par vit/guldiga jätte fina.
Sen gjorde vi Ullared.
Inte alls mycket folk. Har inte varit de alls de senaste gångerna vi varit där.
Är så skönt då att strosa runt utan att trängas med massa tanter.
Hittade verkligen en massa fina och bra grejer. Fanns jätte mycket till Albin. Självklart var de ju han som fick mest.
Men fann mina fina lampor som jag verkligen ville ha. Blev jätte fint i både köket o vardagsrummet. Nöjd med allt jag inhandlade. Nästan , gardinerna jag köpte blev inte som jag tänkt mig. Men de ska jag försöka ordna upp med något fint. Hoppas jag vänjer mig.
Idag blir de middagsbjudning hos oss för Andreas mamma o pappa.
Sen vidare ikväll till min syster Linda med familj. Albin ska få leka lite med sina kusiner. Han blir säkert lika galen som vanligt.

På återseende <3




2 kommentarer:

  1. Oj du köpte verkligen jätte mycket! När man har barn handlar man inte jätte mycket till sig själv. Ullared har jag aldrig varit på och jag bestämmde mig när jag såg pogramet på tv att jag aldrig skulle åka dit. Kanske ändrar mig någon gång i framtiden :)

    SvaraRadera
  2. Ja, blev en massa grejer. Mer en jag hade räknat me. Men faktikst bara bra saker(tycker jag iaf) =) fast sambon höll ändå me.
    Oj, aldrig varit i Ullared. Men då måste du besöka de. Vi är där 2 ggr om året. Bara för att det är roligt =) De har massa roligt. Å speciellt när du har barn. Jätte bra utekläder. De är inte så hemskt som de såg ut på tv. Om man väljer rätt tid att åka.
    Du måste åka tycker jag allt. =)*hihi*

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.