måndag 24 maj 2010

Måndagspromenad

Idag var det träffa med grann-mammorna för den vanliga måndagspromenaden.
De blev en liten kortis promenix idag. Vi trodde inte vädret skulle hålla sig uppe
, såg ut som de skulle komma sån jätte regnskur. Men icke. De blev varmt o soligt. Men vi gick in o fikade gott fika istället efter promenaden.
O regnet kom ju inte förrens vid 3 tiden.
Innan jag gick hem gick jag bort till mamma o pappa o snodde mig lite rabarber.=) Så nu har jag hackat själkarna i små bitar o lagt de i frysen. Nu e de bara att plocka upp påsen o göra pajen. Skit smidigt att frysa in.
Nu är jag precis inkommen efter lite pyssel i trädgården. Har gjort mig en liten hemlis. Men den kan jag inte vis än. Den kommer komma upp bilder senare.
Är ni nyfikna?
Snart kommer de o hämtar våran säng. Så skönt att bli av med den. Men trodde inte den skulle bli såld så snabbt. Har ringt en del på den. O skönare är de ju med de "extra" pengarna.
Sen blir de nog träning ikväll. Freestyle. Man orkar aldrig dra sig ner men de e ju så skönt när man tränat klart. Så får nog dra mig ner.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.