söndag 23 maj 2010

Fynd

Min gammelmormor ska flytta så hon har rensat ut massa massa grejer hon inte ville ha kvar. Så idag va jag där o tittade om man kunde hitta några fina fynd.
Å titta, jag hittade massa.
Vad glad man blir att man för de första har så många grejer/minnen från gammelmormor o att man fick alla grejerna gratis. Jag som älskar såna här grejer.
Så glad är jag idag. O visst är det fina fynd jag tog åt mig?!
Titta på den otroligt fina lilla lilla ängelasken. LOVE !
Är nyss hemkommen från Andreas mamma med mätt mage. Alltid lika gott att få komma till henne på middag. Idag blev de grillat.
Snart börjar Andreas match då ska jag ligga här hemma o bara slappa. Albin sover så vi får hoppas han sover en liten stund till.

På återseende <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.