måndag 3 maj 2010

Överraskning

Vaknade idag av ett SMS från min kära mamma.
De stog så här: " Morron! Mamma o pappa har en överraskning till er alla. Nyfikna va ?? "
Att man blev så j*drans nyfiken efter de. Jag som är en väldigt väldigt nyfiken person när det gäller överraskningar. Kunde ju inget annat än att tänka på de.
De vi (min syster) tänkte att de va: De har vunnit 20 miljoner o ska betala av våra lån, de ska gifta om sig, de bjuder oss på en resa, o Andreas förslag då: Att vi skulle få ett syskon =)
Men inget svar fick vi. Men fick gå bort till mamma o pappa o tjatta så nu för ett tag sen fick vi alla ett mail.
Där det sotg att vi ska upp till Sälen v.13 2011 i en jätte fin ny sutga precis vid backen. De bjuder på allt förutom liftkorten.
Å vad jag älskar mina föräldrar. Att man blir glad när man får en sån fin överraskning.

Annars idag har vi lekt med Albins kusiner. Varit ute i stort sett hela dagen. Härligt !
Nu blir det Power Step träning på gymmet. O egentligen är jag inte det minsta sugen på att träna. Men de e så skönt efteråt.
När jag kommer hem blir det skön kväll i soffan iaf.

På återseende <3

1 kommentar:

  1. Då är du lika nyfiken som jag! Jag vet inte vad jag ska ta vägen när någon säger att dom har en överraskning till mig som jag inte får veta :)
    Vad härligt att få åka till Sälen...kramis.

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.