fredag 21 maj 2010

Kalas

Marknaden hade fakiskt en del att erbjuda. Det är ju verkligen mysigt.
De jobbiga är ju bara att det är en aning krångligt att gå med vagn. Det är nämligen inga stora "gångar" mellan knallarna.
Men man ska inte klaga. De e lite charmen med det hela.
Kom iaf hem med 1 super cool "Sex Pistol" t-shirt till Albin, ett "namn-tåg" till Albin hans namn i ett tåg, o självklart de självklara "marknads" remmarna.=) Har ju som sagt tjattat om de förrut. Så de ska jag mumsa på i helgen.
Sen blev det hem o äta köttfärsås. Ficka själv tillaga den men de gör inget för då får man ju göra den precis som man vill.
Sen hade Linda (min syster) bakat en massa kakor. Bullar, havre/russin kakor, o de godaste dummlekakor. Såna ska jag ta o baka i veckan tror jag. De e såååå goda!
En riktig mysig fm o em. Skönt väder fick vi med. VARMT !

Ikväll blir det att fira mamma. Hon fyller år på söndag så de blir en liten tillställning med mat o gött hos mamma o pappa ikväll.
Min pappa är nämligen jätte duktig på att laga mat så de är alltid så gott att få komma hem o äta hos mamma o pappa.

Imorgon bär det av till Lustfyllt igen =)
Man kan aldrig få för mycket av dessaljvuliga kakor som de bakar. De blir jag, Martina, Sofie. De kommer bli super mysigt.
Sen skulle vi åka till Hjo å "pyssel o papp" som Martina säger. Å då menar jag Hem & Hobby. Så får man se om man blir bankrutt igen.
Jag ska ju alltid komma hem med mest ändå att jag säger att jag inte ska köpa så mycket. Får hålla mig.
Kul o trevligt ska de bli.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.