onsdag 26 maj 2010

Äntligen

Hur underbart är det inte att vakna upp till det finaste vädret. De trodde man inte när man gick o la sig igår. De va så kallt i huset så vi tom tände brasan. Då blev de skönt o varmt.
Men nu e de strålande sol o VARMT ! Ljuvligt.
Äntligen ska jag få komma till min frisör o klippa mig o färga håret. Jag skulle vilja göra något annurlunda men man vågar ju aldrig.
Nån som har något förslag på nån frisyr man kan passa i ??
Sen när jag kommer hem hade jag ju tänkt mig att baka bullar. Ska baka 200 bullar till min farbror o Anna. Visst e jag för snäll. =)
Men nu när man ser detta vädret har man ju inte mycket lust att stå i köket o baka 200 bullar , till nån annan dessutom. Men får se . Annars år jag baka ikväll.
Jag var ju o storhandlade igår medans Andreas var hos tandläkarn o lagade sina hål. Jag gick o handlade så långsamt man bara kunde. Andreas hade nämligen plånboken. =) Men ändå fick jag gå runt i butiken länge tills Andreas var klar. Kände man sig dum eller.
Kan ju meddela att kylen ropade efter mat. Så se kortet. De var en RIKTIGT full vagn. Albin var så snäll när vi handlade ändå att de tog lång tid. Som tur va sov han tills vi nästan var klara.
Tittar ut ur mina fönster. Usch !! Är det ingen som vill putsa mina fönster??
De är ju såååå tråkigt. Man tyvärr måste jag ta tag i det snart.

På återseende <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.