fredag 28 maj 2010

Fredagsmys

Solen skiner o de e skönt o varmt ute. O idag fick jag ännu en skön sovmorgon.
Slängde i en tvätt så fort jag vaknade. Kan meddela att de e en j*vla massa tvätt som växer sig högre o högre nere i källaren. Så jag kände att de var nog dax att börja tvätta lite idag. De är ju alltid "roligare" o tvätta när det är fint väder , tvätten luktar mycket godare när den fått hänga ute i friska luften.
Idag blir det en liten lunch träff med Petra o Emelie.
Emelie saknar Albin nu tror jag så hon kännde hon var tvungen att träffa honom. Hon kan få Albins abstinens. Jag lovar. För söt !
Ikväll blir det en massa fredgasmys. För en gångs skull är Andreas hemma på en fredag kväll. Annars spelar de alltid match på fredagar.
Nu får vi hoppas vädret håller i sig så man kan vara ute i solen hela dagen idag.
Kankse kan man få sig en liten bränna.
Den här fina telefonen i rosa är det jag "köpt". Fin va?!

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.