torsdag 27 maj 2010

A6, Blingo party,

Fick mig en välförtjänt sovmorgon idag. Så de blev att hoppa ur sängen 9:30 idag.
Ååå va skönt det är när Andreas är ledig eller jobbar sent.
När vi ätit frukost o gjort oss klara bar det av in till A6.
Det blev en MASSA shopping idag. Att shopping kan göra en så lycklig.
Det blev en ny telefon till mig. Eftersom mitt abonnemang gått ut. Så det blev en fin rosa enkel telefon.
Har en vän som igår födde en liten fin prinsessa. Grattis till er !!
Iaf så är man ju ÖVERLYCKLIG att man kan med bra anledning att köpa tjejkläder.
Ååååååå gud va söta grejer de finns. Man blir ju galen av allt sött o gulligt. Köpte iaf världens sötaste kläder. Men eftersom den blivande mamman läser min blogg så får jag inte visa presenten =) Kort kommer senare när vi har mött den nya prinsessan.
Köpte jag mig en trankini ( en bikini fast det är ett linne) så jag slipper visa magen i sommar. Men ändå kan dra upp så man kan bli brun om man vill. Ett mycket bra alternativ tycker jag om man inte vill visa för mycket hud. =)
Å ett par nitleggings o stumpbyxor inköptes med så klart. De var nog allt till mig.
Sen fick Andreas 2 snygga t-shirtar, o Albin fick en ny hylla till sitt rum o en jätte fin himmelsäng, o en rullgardin så han förstår att det är natt nu när de blir ljust så tidigt. Åååå de kommer bli så mysig o fint när allt är klart. Nu hoppas jag bara hitta fint gardintyg till hans rum.
Det blev verkligen en heldag på A6, hela 4 1/2 h. Albin va riktigt trött i slutet. Men han va riktigt snäll o duktig. Kolla bara hur kul han hade i spegeln.
De är ju nån som älskar sig själv =)
Underbart söt är han iaf när han får gå runt "själv" med mamma o titta i butiken. Underbara Älskade Albin.!
Blev en snabb sväng till EKO efter A6 me för att köpa jord. En Polly fick följa med hem också. GOTT !
Äntligen hemma blev det att hoppa in i duschen o göra sig klar för Blingo partyt hos min mammas kompis. Var sådär med kläder kan jag erkänna. Som vanligt finns det MASSA till tjej men nästan inget till kille. Man kan vara glad att man inte har tjej då skulle jag vara ruinerad vid detta laget.
Men köpte mig en jätte fin mössa. Eller mamma köpte den till Albin. Han kommer bli dundersöt i den.
Nu är jag riktigt trött efter denna dag. Men de var en lyckad o rolig dag. Man blir ju glad att köpa grejer o så fick man umgås med familjen på stan. De e mys!
Tittar på Leila bakar. Hon gör så underbart fina o goda saker. Jag vill vara som hon. Så fint som hon har de i studion vill jag ha me.

På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.