måndag 17 maj 2010

Mossa mossa mossa

Vi fick till slut tummen ur r*va för att plocka upp alla högar med mossa från igår. Usch de var ju inte EN hög kan jag meddela.
Men det är alltid lika skönt när man är klar. Trädgårdsarbetet är roligt när man till slut ser resultatet. Önskar mig bara lite finare maj väder. De som i stort sett ALLTID brukar vara fint väder i maj. Var är våran Maj-sol ??
Men vi fick till slut ihop 12 stora säckar med mossa. Nu ska de bara iväg till tippen me. Kan de inte ta sig dit själva istället.?
Jag sitter o funderar på om jag ska träna Power Step ikväll. Känner mig sådär sugen men de skulle behövas att träna. Det är ju alltid lika skönt när man väl kommit hem. O Power Step är faktikst rätt så roligt. Jag får nog fundera en liten stund till.
Andreas har varit ledig hela dagen idag så det är därför vi har kunnat göra lite nytta. Skönt att få saker gjort. Det är så mysigt på nått sätt att göra småsaker ihop ändå det bara är lite trädgårdsarbete eller bara laga mat ihop.
Så idag blev det en liten mysig familjedag hemma.
Ikväll om inte träning blir , så blir de bara mys i soffan.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.