söndag 23 maj 2010

Utflykt

Vilken underbar dag det var igår. De var ju verkligen sommar. Det märks när det blir några varmare plusgrader i Sverige för alla börjar klä av sig till minsat klädesplagg. Så fort solen skiner är de av.
Vi hade en helt perfekt dag på våran utflykt.
Vi började med kakfrukost på Lustfyllt i Habo ( IGEN) =) men guuud de e ju så ljuvligt gott där.
De blev en massa gott bröd o massa kakor. Men de snoppna var ju att de hade höjt kakbuffén med 25 kr, så nu kostar de 125 kr. En saftig höjning tyckte vi. Men de är ändå värt de för de e ju så gott. Vi satt i nästan 2 h tills vi drog vidare till Hjo o Hem & Hobby.
En riktigt bra affär. De en massa fina saker o en massa massa tyger o gardiner.
Jag kom hem med en diskmedel "hållare", hela familjens initialer i stora vita bokstäver, sidenband till gardinerna, pärlband till dekoration, o mer dekoration, o 2 brickor till Martina i present ( hon valde de själv). Så jag var nöjd när jag gick därifrån. Fina saker jag hittade.
Igår kväll var Andreas ute så jag gick hem till Mamma o Pappa o åt såååå god mat. Trevligt att ha lite sällskap.
Idag blir det en lugn o slapp dag. Inte göra någonting.

På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.