onsdag 12 maj 2010

Baka baka !

Albin vaknade upp pigg som en lärka kl:04:45. Tror ni man blir lycklig då? NÄÄÄ !
Gav han vällingen man han somnade inte om för de, men 1 h 10 min senare somnade han om. För en sak är säker kl:05 går man INTE upp. Så han vaknade igen kl.08. Då är de OK att stiga upp.
Hade fortfarande baksuget från igår. Så jag ville ju testa mina rosformar. Slängde ihop en björnbärsmuffins smet o skulle testa.
De gör jag ALDRIG om igen.Såg ju bra ut i början, men icke. De var de sämsta bakformarna jag någonsin haft. De sitter fortfarande kvar i formen. Så inga rosmuffins o bjuda på här inte. Men de blev iaf "vanliga" muffins till slut. Goda blev dom. Smakade mig en från rosformen.

Idag blir det en "playdate" med Albins kompisar. Så det blir till Bankeryd nästa. Blir bara tjejerna o Albin. Wilton är fortfarande hemma så han blir riktigt frisk.
Återkommer hur "playdaten" har varit.

På återseende <3



2 kommentarer:

  1. Vad du är duktig! Jag får inspiration :)
    Jag har precis sytt ett skynke framför våra tvättkorgar, det blev faktiskt bra!
    /Carina

    SvaraRadera
  2. Haha !! visst e jag. Albin tyckte inte de va lika roligt o baka så tidigt på morgonen. Han va lite ledsen genom bakningen. Men allt går.
    Åå, va fint de låter. Du e ju me duktig =)
    Hur går de ?? Allt bra? Saknar en uppdatering på mobilen =)
    //

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.